Sedan den 1 januari 2021 är det Nabo som är vår fastighetsförvaltare som ombesörjer fastighetsskötsel och städning i föreningen. Nabo kontaktas rörande: avgifter, hyror, byten eller andra kontraktsrelaterade ärenden. De sköter också våra allmänna utrymmen, så felanmälan när något är trasigt eller ur funktion görs till Nabo. Här är kontaktinformation direkt till Nabo:
ÄRENDE | ÖPPETTIDER | TELEFON | MEJL |
---|
Felanmälan | 07.00-16.00 | 010-288 00 26 | felanmalan@nabo.se |
Avgifts-, hyres- & kontraktsfrågor | 08.00-11.00 | 010-288 00 27 | avgifthyra@nabo.se |
Växel | 07.00-16.00 | 010-288 00 00 | info@nabo.se |
Jour vardagar | 07.00-16.00 | 010-288 00 26 | |
Jour helger | Dygnet runt | 010-288 00 26 | |
- Här hittar du Nabos svar på "vanliga frågor".
- Viktigt att tänka på: jourutryckningar är dyrt och ska endast beställas om ärendet är akut och absolut inte kan vänta till närmaste vardag. En jourutryckning kostar alltid 4 500 SEK, och kan bli dyrare. Beställer du som medlem en jourutryckning till din lägenhet, kommer du att debiteras för denna.
- Vid problem med hissarna kontakta Stockholms Hiss- och Elteknik AB på telefon 08-779 53 53. Ordinariearbetstider är vardagar 07.00-16.00. Kvällar, helger, röda dagar osv. tillkommer en hög extrakostnad så ring endast jouren i absoluta nödfall.